06 oktober 2010

Onsdag

Idag var vi och lämnade tillbaka ena sängbordet på IKEA, tog ett nytt och nu när jag packade upp det så var det fel på den med....SUCK!!! Så vi får dit igen helt enkelt. Blir trött på IKEA!!

Nu har vi i alla fall fått in tv:n i sovrummet och nya tv: står på sin plats i vardagsrummet. Blir fin fint! Nu ska vi bara försöka få igång tv-skrället med. Själv är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Längtar till sängen och längtar till helgen.

Idag hann jag till och med dricka lite diskmedel. Igår skulle jag få väck lite skit i te-kokaren så jag la i en halv disktablett. Den skulle ligga där i 5 min men jag glömde den. Så när kollegan häller ut vattnet och fyller på med nytt morgonen efter så ligger det ju kvar en hög av tabletten på bottnen.
Jag häller sedan upp och doppar min tepåse. Blir lite skeptisk eftersom färgen var konstig och det luktade konstigt. Men jag tar en sipp av det.......fyyyy fören vad äckligt!!!!
Jag fick men hela min kraft hålla igen så jag inte spydde upp allt framför barnen. Men vi fick oss ett gott skratt och antagligen får vi stå ut med att vattnet framöver kommer ha en svag smak av parfym. Tur att det är min tekokare, annars hade jag nog haft lite mer dåligt samvete.

Hoppas ni haft en bra dag.....
Kan säga att IKEAs korv med bröd och mjukglass är toppen!! Billigt och gott!!

Inga kommentarer: