19 oktober 2010

Vår nya säng

Idag kom sängen!!!!!

I natt ska vi sova i vår supermjuka, sköna, höj och sänkbara säng med de finaste lakandne och påslakansättet. Det är lenare än en babyrumpa och skönare än någon hotelsäng jag sovit i. :) Lyckan är stor här hemma!!
Vill ni provligga får ni komma hit, men vi har nämligen redan haft tre personer här hemma som provlegat den.

Ikväll kom lilla Tilly hit med mamma Emelie och pappa Hagge. Vilken bedårande söt liten kicka. Asså är de verkligen så små och söta. Lilla Tilly är sötare en andra bebisar, hon ser ut som en liten porslinsdocka och är helt tyst, nästan, men gnyr lite då och då.

Tog för många bilder på henne och bilder kommer såklart. Det kommer även bilder på vår nya säng och i köket. Men det får bli i morgon för nu är jag helt slut.

Nu ska jag vila i en halvtimme här framför datorn och sedan ska jag sova i lyxsängen. :)

Förresten så lagade jag mat på vår spis. Jag gjorde pannkakor till oss alla. Hade grädde med sylt och nutella och bananer till. Mumma!!

Älsk har även fixat till med rören och nu fungerar allt i köket. Han är för bra han!

Inga kommentarer: