24 oktober 2010

Snart är helgen slut

Då var det söndag.
Försöker få någon ordning här hemma i stöket som aldrig vill försvinna. Tycker det är verktyg och skräp överallt. Men jag har fixat lite och Älsk fixar med tvätten. Egentligen borde vi åka och storhandla mat eftersom det är helt tomt här hemma, men jag är så trött och orkar inte.
Älsk lovade i alla fall att han skulle iväg och handla den mat jag blev sugen på.

I gårkväll åkte vi till våra fina vänner för att äta äppelkaka. Väl där så inser vi att alla nära vänner oxå var ditbjudna :) Så trevligt att få träffa alla och mysprata och äta god kaka. M:ets mage hade blivit så stor och fin. Vi ser fram emot att få se lilla pyret/pyrena? i Mars.

Kan ni tänka att det snart är november. Var tar tiden vägen?? Snart jul och dags att köpa julklappar. Detta år kommer det bara vara vi, föräldrarna och lillborssan och hans sambo. Det är det året då det är extra lugnt hemma hos mina föräldrar. Visst saknar jag alla syskonen men tur är väl att det bara händer vartannat år. Vi har ju lyxen att kunna fira jul hemma hos mina föräldrar varje år eftersom Älsk mamma firar julen den 25. DET ÄR LYX!!!

Inga kommentarer: