05 oktober 2010

En ledig dag snart...eller? Pust!

Nu är jag helt slut!

Klocka slog precis elva på kvällen och det är första gången jag sätter mig ner. Idag var sista målningen av väggen och direkt efter det så körde vi till IKEA och köpte byrån och två sängbord. Vi passade på att äta lite med och det behövde vi verkligen. Jag åt så mycket kakor så jag rullade ut, men kostar de fem kronor stycket så blir det många.

Väl hemma satte vi ihop byrån och en halv sängbord. Märkte såklart att det var ett fel på den. Typiskt IKEA eller??!!
Just nu är jag bara glad att vi får sova i vår säng i sovrummet. Två nätter på vår soffa ledde till dålig rygg och konstiga drömmar. Satt och gäspade hela dagen på jobbet. Tror alla var trötta efter gårdagens utflykt och jag dubbelt upp med renovering.

Man blir trött och det är stökigt...men fint blir det och roligt är det.

Inga kommentarer: