23 april 2012

Seg, trött eller sjuk

Åh, har inte mått så bra idag. Funderar fortfarande om jag ska till jobbet eller inte i morgon. Vet inte vad som är fel på mig? Kan inte sätta fingret på det...
Känns som jag har feber men hittar inte termometern, man kan ju inbilla sig.
Nåväl, idag har vi hämtat matlåda från Coop. Det var spännande och en massa kuliga recept. Vi gjorde laxpudding och kronärtskocka, mums! Det blev över till en varsin portion i morgon med. Har tagit en massa bilder men får det inte att fungera när jag skickar bilderna. Har en ny mobil, Xperia S, älsk övertalade mig som vanligt att byta. Få se om jag kommer att älska den eller inte. Men jag behövde en ny så jag kan videochatta med älsk på middagsrasten :).

Älsk mår med skumt, ja vi får se hur morgondagen blir.

Inga kommentarer: