12 april 2012

Dags att boka hotell

Pust!

Idag har jag varit flitig mån tro. Efter jobbet så hade jag två utvecklingssamtal och efter det så blev det storstädning hemma. Nu har jag duschat och sitter och andas in nyvädrat blandat med kemikalier...mmm

Snart kommer en hel drös vänner hit. Vi ska boka hotell, eller rättare sagt välja ett hotell som vi alla vill bo på (håller tummarna att det går smärtfritt fram) i Amsterdam. Jag är pepp och pepp på att hejja fram mitt önskemål av hotell men jag kan övertygas att byta om de kommer med nått bättre.

Blev så himla glad över att solen tittade fram och värmen. Man blir så glad i kroppen då och energin kryper fram. Köpte till och med en lakritspuck när jag tankade bilen.

Men då så mina vänner...jag ska klicka fram lite hotell här och förbereda så att jag känner att ordningen kommer fram.

Ha det gott!

Inga kommentarer: