04 april 2012

Grillkorv i solskenet

min dator, laptop, är i ett nytt dödläge. Den har nog brukat sina nio liv. älsk försöker rädda den men han har inte så stort hopp längre. kanske får man önska sig en ny dator i födelsedagspresent, jag som hade lite andra planer men jag klagar inte. Idag grillade vi på jobbet, så gott att äta korv och att få äta ute i solen. När barne sov la fröknarna i lite banan med choklad som vi köpt på Willis. Väldigt gott till fikat! I morgon ska vi handla in blommor, jord och fröer till plantering. Ska bli så skönt att få promenera de 30 min dit. Sen få vi se vad vi gör på kvällen. Åh, som jag längtat efter påsken....fyra dagars ledigt är inte fy skam. annars har jag och älsk bara spelar rumble på iPad. Vi är helt fast i det. Johanna visade mig det och nu är vi fast. Jag kan inte påstå att jag är bra för jag förlorar mot precis alla jag spelar mot, men jag tycker det är roligt för det. Lite udda för att vara en sådan dålig förlorare Som jag. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Ska upp halv sex i morgon, behöver lite sömn för att jag ska orka vakna.

Inga kommentarer: