27 april 2012

Handla kläder är härligt!

Åkte till Nova för att köpa lite nödvändiga saker och lite icke så nödvändiga saker.

Suckade mig fram genom affärerna och hittade inte alls det jag var ute efter. Jag var i behöv av nya tröjor som man kan ha till vardags och fint, allt i ett. Höll på att ge upp när jag kom på att jag sett fin skyltning för Lindex.

Tänka sig, där hittade jag en massa och det var typ sjuuuukt längesedan jag handlade kläder där. De har min smak denna sommar. Ska dit i morgon och köpa en till tröja som jag velade med, men vill ha nu.

Sen köpte jag även ett par fina klackar på skopunkten. Så fina!

När jag kom hem så lagade jag ett nytt recept från coops kasse. Asså det var så sjukt gott, jag rekommenderar er att göra det om ni tycker om tacoliknade mat. Mums!!! Den kommer vi göra många gånger om och så snabbt det gick att göra. TUMMEN UPP!

Lägger upp recept sen..

Inga kommentarer: