10 april 2012

Satsa på mig själv...

Gaaaash vad trött jag är!
Helt galet trött!!

Jag borde vara utvilad efter påsk men jag blev så trött efter bara en dag på jobbet. Men det är tre dagar kvar och det är en mindre än det borde, så jag ska inte klaga.
Är så hungrig och drömmer om hamburgare, pommes och annat gott. Det märks att man haft påsk och tryckt i sig godis varje dag. Nu skriker min mage att den vill ha socker och onyttigheter, men så är det inte påsk längre och det är tillbaka till vanligt ätande.
Ska köra extra högt tempo med min träning fram till sommar.

Vanligt är att jag kör varje kväll runt 100 olika armhävningar, 50 rygglyft, lite vikter med armar, runt 50 olika situps, benövningar och rumpövningar.
När värmen kommer blir det löpning och extra på allt.......hårdträning!! Jag peppar mig själv nu....
Jag ska peppa min älsk med att ta stortag i vår kondition och styrka fram till sommaren.

Nu ska jag lägga mig, trött som jag sa..:) Natt i natt!

Inga kommentarer: