15 april 2012

Så nu kan vi säga att sesongen för långa promenader och joggning börjar. Jag och älsk gick 5km runda för att mjukstarta lite. himla skönt! Efter det åkte vi hem till svärföräldrarna och myste lite och åt middag. Tur att man kan få lagad mat. Men nu ligger jag hemma på soffan, mår illa och vet inte vad det är för fel. Har känt mig lite konstig hela dagen men nu mår jag illa hela tiden, nästan som halsbränna. Ja.....vad ska man göra? Ska koka lite te och se om det kan lugna ner den. Hann även träna lite när vi kom hem. Körde armar och rumpa, ska se om jag kan köra lite stups med och ryggövning som vanligt innan jag somnar. Brukar böja mig över sängkanten och älsk ligger på mina ben och sen kan jag lyfta ryggen och träna den. Himla bra övning som gett väldigt fina ryggmuskler och så lätt att göra och komma ihåg. Vissa har svårt att somna om de gör övningar innan de ska sova, men jag somnar desto snabbare av tröttheten. UFF mag illamående.... Te var det!

Inga kommentarer: