06 april 2012

Påsken är här!

Hej och Glad Påsk till er alla!

Jag sitter här i soffan och klinkar på min nya älskade laptop, en MacBook Air. Den är helt underbar och vi två kommer snart bli bästa vänner.
Håller på och lära mig hur allt funkar på en mac, lite skillnad från en pc. Men tycker redan att denna är bättre. Jag ska bara boa in mig och sen känns allt som hemma igen.

Påsk...
Ja, då är det dags att umgås med nära och kära. Kommer båda ett umgås med familjen och lite släktingar. Få se om man kan hälsa på lite vänner med.
I mitt påskägg hittade jag tre iitala ljuslyktor. De kommer från presentkort från bröllopet, inte tokigt.
Till sommaren har vi varit gifta i två år.

Hittade faktisk en smart liten sak som min bror ska få i sitt påskägg. Köpte en till mig med för den var så genial. Ni får se på söndag.

Nu ska jag leta upp alla sidor jag brukar gå in på förra datorn.
Ha det gott!!

Inga kommentarer: