02 november 2011

Onsdag, snart helg

Bara bra, bra bra bra på tv ikväll. Helt lyrisk, för nu för tiden så är det bara onsdagar som har något vettigt att erbjuda i tv-väg.

Det har varit en lugn dag på jobbet, det är ju novemberlov. Vi har haft en massa för oss men det har ändå varit lugnt och härligt. Satte på en skiva med härlig klassisk musik. Lugnet föll över oss alla så fort musiken sattes igång. MYS!

Idag fick det bli micropaj till älsk eftersom mitt matlagningssinne har minskar radikalt. Kan ju inte för världen komma på nått eller vad man ska ha i. Nej, stackarn får nöja sig med färdiglagat från frysen eller hemtmat...typ! Tror största boven bero på för mkt stress i mitt liv just nu.

Min fina älsk har ju börjat på en ny tjänst på sitt jobb, projektledare/teamleader är han nu och jobbar massor. Ny tjänst = inte mkt tid för annat. Så jag ser det som mitt kall att förse honom med mat på kvällen.

Är så stolt över dig älskling.....bara så du vet! Puss!!

Nä, nu börjar det roliga på tv...ses



Inga kommentarer: