16 november 2011

Lite svar...hoppas det hjälper!!

Jag är ingen expert, jag testar fram och tillbaka.
Bästa knepet just nu och som tycks fungera för både mig, älsk och till och med min mamma är att inte äta på kvällen. Jag äter frukost, lunch, mellis, och middag men sen är det slut. Sen är lagom portioner bäst...
Så efter kl sex är det stopp, förutom dricka och kanske någon frukt.

Var tvungen att gå igenom dagen, hitta felet. Jag äter lagom, bra mat, var tredje timme. Men så kom kvällen, då kunde jag trycka i mig hur mkt som helst, sen att vi minskat mkt på kolhydrater.
När jag ändrade på kvällsrutinen så har jag mått mkt bättre i min mage och det går saaakta ner. Sen i aug har jag lyckats gå ner 3 kg. Nu har jag 3 kvar sen är jag på min idealvikt.

Men godisgris som jag är så gäller inte detta på helgen...då måste jag ha godis, chips, glass, pizza, hamburgare osv...mat är gott!!! Inget bantande här inte...

Inga kommentarer: