04 november 2011

Inga vampyrer, vi byter till...

Sitter i bilen till affären. Mår inget vidare just ny, förkylningen vill visst sätta sig. Jag har verkligen inte tid för det denna helg. Jag ska lägga mig tidigt och proppa i mig vitaminer...:(
..............................................

Om ni inte sett the secret circle och gillar typ the vampire diaries/twilight-stuk så kommer ni gilla den. Fast nu handlar det inte om vampyrer utan om ....... Ja, se själva!

Känner mig bättre efter jag tog ipren och åt ett ton clementiner och proppade i mig mitt superpiller. Känner mig bra nu!
Bror min och hans sambo var hemma hos oss ikväll. Vi skulle hjälpa Chino med en del av hennes examensarbete, nämligen att vara med i en kort film. Jätte kul! Sen käkade vi lite mat och softade framför tv:n, eller jag menar killarna kollade på ett program på tv, jag kollade på idol på datorn och Chino klippte ihop filmen. Vi var så jätte sociala och trivdes ypperligt!

Är trött nu. Precis filat ner min naglar och är redo för en skönhetssömn. I morgon ska älsk få en förskottspresent, köpte så många så han kan lika väl få en i morgon med. Sen är det att städa klart och handla lite innan spelkvällen sätts igång. Ska bli skitkul att få alla här hemma och att få spela charader. Sa jag att min hemliga dröm är att bli filmstjärna? Tänk vad man får göra när man är filmstjärna....;)

Inga kommentarer: