06 november 2011

Bajram hos svärföräldrarna




Jag tror det finns en kille som verkligen älskar sin morbror.
Här har han precis fått ett ps3 spel som han ska få spela hemma hos oss...

Men vad han inte visste var att han och lillebror skulle få en egen ps3.....
Jag kan säga så här mkt att han höll nästa på att svimma när han fick spelet av Älsk...då skulle ni se honom när han fick ps3. Jag har aldrig sett någon så glad, han kunde inte ens prata så glad han var. Ja, jag fick en tår i ögat för vem kan inte vara glad när ens gounge är glad.

Sen när chocken lagt sig lite så åt vi. Det serverades lam, sarma (kåldolmar), lök fylld med kött och ris, älsklingssoppa, goda inlagda paprika och kål, potatismos, zeljanica (tunn foliodeg varvat med spenat, typ). 
Älskar denna mat!!



Så här glada blir vi alla när vi får denna mat...

Min älsklingspojk

Han övertalade mig med en timmes plågande tjat att få låna min kamera. Kan väl inte påstå att vinklarna gjorde oss någon rättvisa. Han har en bra förmåga att ta bilder som visar sidor vi inte visste vi hade...hahah

Man kan ta bilder när man äter, eller när vi är osociala och pillar på våra mobiler.

Man kan ta bilder när man verkligen ser hur man ser ut, eller någons bakdel...
Detta var de mest smickrande bilderna jag la ut...;)


Posted by Picasa

Inga kommentarer: