20 november 2011

Låt Ikealjus brinna!!

Bror min ringde och fixade en dejt på IKEA. Tja, när man väl är där så hamnar det alltid lite skräp i påsen. Idag kom en matta, ljus, knivslip, handdukar och klistermärken till julklappar. Sen en god middag på det och jag var nööjd.
Det är en fördel när man bor i Lund, Man kan gå i affärer när som. Det är alltid nått som är öppet om man har tråkigt en dag.Älskar att bo här, älskar att gå i stan och älskar närheten till allt. Enda gången jag kan tänka mig flytta är om älsk får jobb utomlands. Då kommer vi sticka så fort vi kan...
Nu ska jag tända mitt peppakakeljus och sätta på en bra film, kanske poppa lite popcorn. Tänka på att, kanske inom en snart framtid kommer en kär vän kanske bosätta sig här i närheten. Det är lycka för mig!!!


Inga kommentarer: