18 november 2011

Cao!!

Oj som jag tränar Bosniska. Jag tränar med älsk, med mina kolleger och med mig själv, svägerskan fick med träna med mig. Det går bra, måste bara komma ihåg dem och hur man uttalar vissa ord.

Så härligt med helg. Vi sitter och väntar på att det ska bli mindre trafik ute så man slipper köa bara för att komma till ststiol där jag sak köpa efterlängtad godis och en massa onyttigheter. Det är inge kul o köö i Lund mellan 16.00-18.00, typ. Inte vägen till Nova i alla fall.

Idag är jag rysligt trött, gått och spänt mig lite inför medarbetarsamtal...inget farligt i sig, men jag spänner mig ändå. Har haft en härlig dag för övrigt med alla små härliga barn på jobbet, men jag är så glad att helgen är här.

Måste komma på vad vi ska äta med. I morgon blir det tacopaj a la Pernilla, men vad ska man äta idag. Kan inte köra till donkan en gång till, känns som jag lever på mat där på helgen.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!!!

Inga kommentarer: