28 april 2011

Sommar o sol

Trött i benen och trött hela jag. Jag har precis sprungit med min kära man en lång runda, super skönt var det. Hoppas jag kommer igång med det ordentligt nu, annars har det bara varit 30 min promenader på jobbet och crosstraining. Men det gick ju över förväntan denna gång, sprang hela rundan utan problem.

:)

Solen lyser fint och utanför oss blommar körsbärsträden. Jag är röd som alltid på våren av all sol jag fått, men det är så fint så. Tänka sig att jag fyller ju år snart, om så där några dagar. Måste alltid fundera lite hur gammal jag är, är jag 27, 28 eller hur var det nu. Brukar alltid tänka på att min man är ett år äldre men ungefär under ett halvår har vi samma ålder och det förvirra det hela.

Ska bli kul o fylla år. Ska väl se om jag kan ha lite kalas med familjen med. Kanske baka en egen tårta och lite kakor och bjuda på. Hmm.....vi får väl se!

Nu ska jag i alla fall inte göra nått. Jag ska ligga här och mysa...:)

Inga kommentarer: