17 april 2011

Den röda ballongen

Kate & Jag & den röda ballongen

Haft en lugn helg. Så underbart med lugn ibland. Men vi han i alla fall gratta vår vän Kate.
Vi åkte till Malmö med tåget och gick till lilla torg för att äta på en restaurang. Mycket gott måste jag säga, allt slank i mig på ett kick.
Sen gick vi en sväng till en pub där gänget tog en öl och jag en cola. Sedan vidare till lilltorget igen där vi hittade plats på en uteservering.Jag och min fina man

Kan säga att det var lyx att få sitta där, varmt och skönt var det med med alla värmelampor som fanns. Där satt vi länge och bara mös och pratade. Jag tittade på alla tjejer och killar som gick förbi. Helt klart en annan stil än i lund. Där var det mycket plastigt, uppsminkat och kort-kort till tusen men helt klar väldigt fina. När klockan blev mycket gick vi alla till tåget och åkte hem igen. Vi och den röda ballongen Kate fick av en sjungande personal på restaurangen. Jag och Kate älskade den där röda ballongen.På väg hem...

Inga kommentarer: