07 april 2011

Sen framåt...tänk inte efter...

Jag ska inte slappna av, jag ska spänna mig lite till. Är det inte så att de flesta blir dåliga när de tar semester just för att de slappnar av?

Asså jag blir tokig på dessa basilusker som vill åt mig. Vad gör jag för fel? Får gå till apoteket och köpa typ alla vitaminer som finns. Tja igår blev jag nyst i ansiktet tre gånger och hostad på ca 20. Jobba på småbarn har sina fördelar och jag undrar hur länge man ska jobba för att ha det där starka immunförsvar som de flesta har som jobbat länge på förskolan.

Ja, jag ska sitta här och sura lite för mig själv och hoppas att det stannar i att bara ha ont i halsen.
Jag känner att detta senaste halvår har det bara varit gnäll. Vill ha värme och kunna vara ute hela dagarna långa.

Tänka sig att det är fredag i morgon. Helt galet vad snabbt denna vecka gått. Vi har haft så mkt att göra på jobbet och eftersom det inte blev någon vila i helgen så har jag o älsk varit så trötta. Denna helg ska vi vila, träffa våra vänner lite snabbt på fredagskvällen och sedan mysa resten av helgdagarna.

Jag tänker spendera mkt tid att hitta kul saker att göra till vår sommarresa och förhoppningsvis blir det fint till helgen så man kan ligga ute på balkongen och mysa. Grilla är ett måste!!

Nehepp, ska se om jag kan ringa till lite folk. Ha de gott!!

------------------------------------------------------------------------------
Update:
Bäljade i mig kopp efter kopp med lime, honung och te. Känner mig faktiskt bättre..!! Yej!

Inga kommentarer: