21 april 2011

:)

Idag var det påskfest på jobbet. Var självklar utklädd till en påskkärring och vi hade en mysig utflykt till parken där vi letade ägg och fikade. Sen avslutade vi med grillning på gården. Mys!

Sen åkte jag och älsk på shopping-runda. Det var inte det lättaste......kan säga att modet just nu inte alls är min stil. Jag som brukar kunna hitta så mkt hittade knappt inget. Gick in i alla butiker och hittade typ inget jag ville köpa. Men lite fann jag, tre klänningar, ett linne och en kofta , kjolar och lite basplagg. Hittade en bikini jag vill ha en ska dit en annan dag och prova den. Jag o älsk var så trötta på slutet att vi släpade oss hem.

Sen åkte vi hem till hans föräldrar och åt lite grillat och busade med pojkarna. Nu är det sängläge och datorn som gäller. Så grymt trött!!!

Men jag önskar er alla en Trevlig Påsk!!

Inga kommentarer: