18 april 2011

Nya mål i livet

Idag fick vi oss ett ryck här hemma. Vi fixade klart med de sista stolarna ute på balkongen. Sen så fixade jag till och möblerade om i vårt ena rum. Det var ett "vi lägger allt skräp vi kan hitta rum" till att vara ett rum där man faktiskt kan vara i. Kan visa er före och efter bilder.
Tänkte att nu får det fixas för nu är sommaren här och då brukar det vara många som sover över. Så för alla er som brukar sova över hos oss, nu kan ni använda rummet.

Känner att vi fick en ny energi, mycket nytt tänk och nya mål i vårt liv bidrog helt klart till denna energi-kick. Har verkligen inte haft någon ork till något det sista halvåret men nu ljusnar det. Så otroligt skönt! Inte för att ni förstår något bättre av detta, men jag gör och ventilera mig ändå.

Nu ska jag ta mig ett knäcke och kolla lite på tv.

Inga kommentarer: