14 april 2011

Pust!

Jisses amalia vilken vecka jag haft. En av de tuffaste på länge, men man blir väl starkare av det.
Ligger här framför tv:n med min laptop i mitt knä och lyssnar på när min man snusar sött. Har precis damsugit och dammtorkat. Jag kan inte påstå att det är rent här hemma men det ser rent ut i alla fall.
Jag behöver verkligen denna helg och jag kommer vila så mycket jag bara kan. Jag behöver vila just nu. Enda grej som kräver lite energi och som jag tänkt göra är att gratta min kära vän.

Hade föresten en helt underbar helg med min familj. Först var vi hos svärföräldrarna på lite grillning och efter det en tur till skrylle där barnen lekte för fullt. Sen var vi även och gick en lång promenad vid havet med mina föräldrar och min lillebror och Chino. Jo, mycket kul har i haft den helgen.

Men den bästa nyheten är ju att brorsan har fått en lägenhet nu. De kommer verkligen flytta ner till oss. Typ i slutet av maj eller juni kommer de hit. Helt undebart!!!

Nu ska jag försöka sova en liten stund..Behöver suga i mig energi.

Inga kommentarer: