10 oktober 2011

Present från familjen

Vi åkte till mina svärföräldrar. De hade varit i Sarajevo i en vecka, en fin present vi och älsk syrras familj gav dem i present. Dom hade haft det så bra och det var härligt att få se dem igen. Självklart var vi alla där för att välkmna dem hem igen.
Jag fick fina presenter. Ervin ritade ett hjärta till mig som lilla Albin ville ge mig. Det var viktigt att berätta att det var Albin som ville ge mig den...:) Sen skrev han mitt namn med, det hade han lärt sig. 
Asså dessa fina pojkar, älskar dem så mkt så det gör ont ibland.
Men presenterna tog inte slut där. Mina svärföräldrar hade köpt otroligt fina smycken till mig. Vi har kollat på dessa innan när de kollade presenter till vårt bröllop och jag verkligen älskar dem. 
Och se där, då hade de köpt både ett fint armband och öronhängen när de var nere i Sarajevo....helt i min stil! Så fina de är!! Blev rörd!

Inga kommentarer: