16 oktober 2011

GPS..jag vill skicka dig till graven!!!

Jag hatar vår GPS. Det var med stak vilja som jag inte slängde ut den genom fönstret idag och ni ska veta att det var onda tankar som for genom huvudet hur jag skulle med all kraft jag hade stampa sönder eländet.
Låg berättelse kort så åkte vi till Skäralids nationalpark. Det är 48 km dit och tog ca 50 min att köra dit. På vägen dit använde jag min fina mobil, men på hemvägen föreslog älska att jag kunde ta vår gps. Jo, man tackar ja....det tog världens omväg på 75 km och det tog 1 timme och 20 min istället. Jag visste inte alls var jag var och ångest kom fint krypande. Jag var så trött och så arg att jag bara körde. Till sist kom jag hem i alla fall och gick raka vägen till mitt kära badkar och hällde upp ett varmt bad för att lugna ner mina nerver. Sen underlättar  det inte när man har värsta pms veckan....grrr. Är jag lugn? Nej! Jag har fortfarande arg.

Nu ska jag få i mig nått att äta och sen ska jag boa mig i soffan och sätta på någon upplyftande film så jag kan få avsluta denna helgen på ett lugnt sätt.


Inga kommentarer: