22 oktober 2011

e-l-f och red velvet cake

Idag blev det storhandling av smink på e.l.f
Har ni inte varit på deras sida så råder jag er att göra det. Ögonskuggor för ca 15 kr osv. Jag handlade 25 varor för 450 kr och där ingår allt från läppstift, penslar, ögonskuggor, blush m.m. Frakten går på 40 kr....:)

Igår hade vi besök här hemma och vi fixade lite tacos och sedan bjöds det på min red velvet cake. Typiskt nog glömde jag ta kort när det var klar, men ska försöka mig ta en bild när den är halväten. Det fick bästa betyg av älsk som tyckte det var den godaste tårta han ätit.

Jag hade en riktigt bra kväll, jag hade fått i mig något skratt och fnitter pulver så jag skrattade åt alla kassa skämt jag kom på. Det var längesedan jag var på det humöret...typ vääääldigt längesen.

Idag har vi tagit det lugnt, en massa moln på himlen men nu äntligen spricker det upp och jag funderar om jag inte ska ut och gå en lång promenad. Har ingen aning om vad jag vill göra idag. Behöver plocka iordning efter gårdagen i alla fall.

Ha de gott idag så hörs vi sen!

Inga kommentarer: