24 oktober 2011

Idag hatar jag måndag

Idag blev det en sådan där tung dag. Känner att jag behöver reflektera det hela innan jag kan slappna av helt för kvällen. Ja, det är måndag helt enkelt!
Hemskt vad tiden dagarna går fort. Jag kan säga att helgerna byggs på nu fram till jul och just nu har jag bara två helger som ser ut att vara lediga. De helgerna kommer gå till renovering, pyntning för julen, och lite smått och gott.

Har faktiskt haft en helt underbar helg. I fredags hade vi besök hos oss. Vi gjorde tacos till middag och mumsade sedan på min kaka och min väns goda chokladkaka. Satt och snackade till efter midnatt och jag var på ett rysligt fnitterhumör.
Sen i lördags var vi och handlade lite måste ha hemma saker, gick en lång promenad med Jackie i stan och sen var det filmkväll. Söndagen avslutades hemma hos mina föräldrar med god middag.

Nu till helgen så ska vi på Halloween-fest. Jag och älsk har väl så gott som bestämt vad vi ska klä ut oss till. :)
Kom även på att jag måste kolla inte lite vad jag ska köpa till min älsk som fyller år om några dagar.

Inga kommentarer: