02 oktober 2011

Kärlekens dag!!!

Idag är det kärlekens dag och även vår förlovningsdag.... Love is in the ari!!

Har varit så seg idag. Det märks att jag varit sjuk hela veckan för jag har då ingen ork. Men i morgon ska jag ta ett tag med träningen, jag behöver träna.
Idag har jag bara pusslat. Älsk överraskade mig med blommor, choklad och pizza. Min fina älsk!
Där satt jag i pyjamas framför mitt pussel och undrade varför han kom med blommor, hehe....jag hade helt glömt bort och ändå var det jag som påminde honom i fredags att vi inte skulle glömma att det var vår dag idag.

Just nu sitter jag framför tv:n och datorn och ska snart kolla på film. Älsk sitter i sitt rum och spelar nått nytt spel som kommit ut och är glad. Jag är med glad för då har jag vardagsrummet för mig själv.
Ser fram emot en ny vecka där jag får vara frisk igen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis till er båda! minns dagen på tåget du berättade det för mig :D KRAM

Talltita sa...

Gör du..hehe!! Bra minne du har Åse...:)