10 september 2011

Ut i skogen och lunka

Igår hann jag äntligen stryka megahögen av kläder, äntligen har jag kläder i garderoben!! Det är skönt när man får lite ordning på saker hemma. Efter det kom fina Jackie och hämtade mig och så körde vi till Skrylle för att promenera lite. Tog en timmes powerwalk och det var grymt skönt och så fick man snacka en massa med.
Typiskt nog så gjorde min gamla dansskada sig påmind som vanligt men jag tror att det blev värre än vanligt. Ofta går det över efter nån timme men idag så vakande jag upp med smärta och kan knappt gå på benet, det bara låser sig...suck!!
När vi i alla fall hade gått klart så åkte vi hem till mig och poppade lite popcorn och satt sen och snackade om att klyva atomer, ström och allt viktigt man kan komma på tills jag höll på att somna. Mkt trevlig dag må jag säga.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite extra för vi ska in till stan och handla lite. Blir en fullspeckad dag.

Ha det gott!

Inga kommentarer: