28 september 2011

Redan onsdag...

God morgon!
Lyckats dra mig upp ur sängen. Känner mig lite piggare idag och tänkte fixa lite med disken och se hur jag reagera på lite aktiviteter. Fått i mig en god frukost med fil och flingor, te och en massa viktiga tabletter kroppen behöver i form av vitaminer och mineraler osv. Dagens middag består av vita bönor och lite köttfärs om jag få bestämma. Förhoppningsvis orkar jag mig till jobbet i morgon, men vi får se.

...................................................................
Jag och älsk planera för fullt vår Londonresa. Det är så mkt jag vill hinna göra när vi är där och jag får nog planera in väl. Just nu har vi bara skrivit ner allt vi vill på. Nästa steg är att skriva in öppetider, plats och kostnad. Sista blir att se vad vi ska få in varje dag....

Nu ska jag i alla fall kolla in presenter till Tilly som snart fyller 1 år. Tiden går fort!!!


Inga kommentarer: