16 september 2011

Peppad...

På måndag ska jag putsa till håret. Det har blivit långt och utväxten börja synas lite väl mkt. På måndag får jag se vad min frisör Alexandra ska hitta på, tror det är hon som bestämmer över mitt hår men tur är väl att hon tycker om samma hårstil som jag. Klippa toppar och slinga, kanske i någon höstig ton.
Kommer i alla fall bli skönt för nu börja håret tova sig lite....

Sitter och umgås med bror och Älsk. Har haft en bra dag på jobbet, varit på processledarträff och hunnit förbereda lite inför föräldramötet. Älska det nya programmet vi använder istället för powerpoint, me löööv!! Att jobba med IKT på förskolan är sjukt kul ska ni veta. Jag är så peppad! Just nu håller jag på och lära mig om alla de appar Google har.

Dags att vara social...

Inga kommentarer: