29 september 2011

Ingen kaka men bra ändå

Blir man ledsen eller vad när man inser att jag har alla ingredienser förutom mjöl....när har jag slut på mjöl? Det är ju alltid det som finns hemma. Ne, det blir ingen kladdkaka för mig att svulla med.
Vill i alla fall skryta lite med att jag har nått en vikt som jag inte haft på säkert sex år...:) Ja, jag är lycklig! Och detta utan att banta, bara genom att äta ordentligt de måltider du ska och skippa småäta där emellan och träning. Älsk har med kommit till en vikt nu som han inte vägt på år och dar.  mmm snart kan jag få på mig min älsklingströja igen som hänger där och väntar på mig.

.................................................................................................

Ha ha.....jag har mjöl, jag har choklad, snart har jag en kaka....svullotajm!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis vad duktig du är!!!! heja heja gumman! kram

Talltita sa...

Jag hejjar på dig med....!!