03 september 2011

Lördag

Vi firar dagen med en ny mobil...:) Sitter och tittar på hur fint den matchar med min dator. Igår var vi och kollade på en macbook air, en sådan dator ska jag få inom snar framtid. Kan man önska sig den i julklapp? Ska nog göra det.

Sitter och väntar på att våra gäster ska anlända. Vi får K-hamn besök idag och det ser vi fram emot. Städade undan lite här hemma och dammsög golvet. Extra viktigt att det är rent golv när en liten krypare kommer :)
Få se vad de vill hitta på, jag hade kunnat tänka mig dra till Nova och leta lite mer bland alla kläder, men jag vet inte om de hinner stänga där innan vi hinner dit.

Annars hade vi en lugn kväll igår. Bror min kom över och vi kollade på lite film och snackade lite, så det var najs.

Nu hade jag tänkt mig att kolla resor. Vi måste ju verkligen beställa en resa om vi ska åka på semester nu i höst. Jag har i alla fall begränsat mig till Turkiet, Marocko och Teneriffa, men det är rätt mkt och kolla på ändå. Nåja....


Ha de gott idag!

Inga kommentarer: