23 januari 2011

Småbusar

Då var helgen slut och i morgon börja jobbet igen. Ikväll har jag varit insyltad på Ur:s hemsida och lästa om teknik, fysik och naturvetenskap. Ibland behöver man lite nytt i hjärnan....

Annars idag, vi har varit hemma hos syrran med familj. Lillkillen berättade att han saknat mig massor och att han är stor nu (sträcker på hela kroppen och visat båda hur lång han är och sedan hur starka muskler han har) och sedan hoppas han upp i min famn och så myser vi där tillsammans LÄNGE! Kan inte säga att jag inte pussade sönder han gosiga kinder.....Han börja bli stor, han blir snart tre år och då är man stor.
Och Storkillen hade fått gult bälte i karate och mäktigt stolt var han när han berättade hur lätt det var att få gult bälte. För han var det lätt..:) Älskar de där två små krabaterna så jag går sönder. Snart ska vi alla åka till stora leklandet i Helsingborg, tror jag och syrran kommer ha roligast.

Nähepp, jag måste lägga mig för jag ska öppna i morgon....måste dit tidigt...tidigt....suck!

Inga kommentarer: