25 januari 2011

Då var denna dag slut

Då var tisdag avklarad.
Jag har haft en sjukt händelserik dag på jobbet när vi jobbat med vårt tema. Dessa barn, sådant sug efter ny kunskap. Tänk så mycket de lär sig under sina tre första år, det är helt otroligt! Och tänk att jag få vara med där under deras tre första år och se alt som händer. Lyckligt lottad är allt vad jag är!

Min man var iväg hos Bosse för att kolla på Top Gear. De har sådana kvällar då de träffas alla hans polare. När True Blood kommer så är ni som sagt välkomna hem till mig. Enda kravet är att vara knäpp tysta under hela avsnittet och sedan efter kan vi sukta efter dessa fina hunkar ;) Åh Erik!! Hehe!!

Sitter och tänker på detta halvår och vad det har att erbjuda för mig. Vad kommer att hända och vad ska jag planera in.
Det jag längtar mest till är när min lillebror flyttar hit. De har planer på det och jag kolar vippen av längtan. Jag drömmer att få bjuda honom på mat typ varje dag och bjuda på kaffe och allt sådant som en syster kan längta efter, ja jag längtar efter honom helt enkelt.
Sedan att få planera in vår semester i sommar. Var ska jag våga flyga denna gång, jag är redan nervös inför flygningen och kanske kan man hitta en bilsemester i år?
Annars ska jag ärligt säga att detta halvår ska jag bara vila och inte ha en massa för mig. Räcker med bröllop och renovering i ett år. Nu vill jag vila och inte ha något att behöva planera till.
Vänner får gärna komma och besöka mig så mkt de vill.....:)

Oj, klockan går! Jag måste sova.....

Inga kommentarer: