28 januari 2011

Äntligen fredag!

Tröttheten fortsätter men det var lite bättre idag. På jobbet var det så lugnt och mysigt som en fredag ska vara. Jag han till och med fixa lite scones till mellanmålet som vi gott mumsade i oss.
Sedan åkte jag och hämtade min man på hans jobb som jag gör alla vardagar.
Denna kväll orkade varken jag eller älsk laga mat och vi körde och hämtade sushi och lite miso-soppa. Blev en prefekt middag för oss båda och sedan lite glass för att få till det onyttiga.

Sen har jag bara legat och tittat på tv men blev väldigt yr och disig. Öppnade alla fönstren och vädrade men det hjälpte inte, drack vatten men det hjälpte inte, dansade till kinect i 30 min men det hjälpte inte. Är yr och svag.....kan det vara ett virus som bombar på mig igen? Få se hur det utvecklar sig.

I morgon ska vi i alla fall på presentjakt. Jag tror jag vet vad jag ska köpa till en av dem. Framför allt vet jag vad jag ska köpa till mig....strumpbyxor!! Får inte glömma det!

Hoppas ni får en fin kväll...av det som är kvar. :)

Inga kommentarer: