26 januari 2011

Kaktema


Rensar kaksmulor från tröjan (!) efter ett långt samtal med C. Hon är få fin och vi kan varandra utantill. Men det är väl som det ska vara efter 21 års vänskap.
Undrar varför jag äter upp alla kakor, gör nog inget fint på vågen. Enda nackdelen när jag fått tillbaka min baklust. Vill ju helst baka varje dag...:)

Måste beställa lite produkter inför vissa saker jag ska baka. Det behövs lite tyllar, essens och färgpasta. Kanske lite olika glitter med så det blir extra fint. Ska se om jag får till att börja göra tårtor igen och jag har många idéer för dem och sedan vill jag testa att göra Cake Pops..:) Just de ja, jag ska även beställa jordgubbschoklad.

:) Får väl göra en massa nya till mitt kalas i vår. Får ha tema Kakbjudning! Någon som vill komma?

Inga kommentarer: