24 november 2010

Snön faller sakta ner....

Ja, då var det en månad kvar till jul. Jag har inte köpt nått och jag är i stort behov att uppgradera mitt julpynt. Måste fundera ut en julklappslista och vad jag ska önska mig.

Ute ligger snön. Det är så fint att titta ut och mitt lilla hjärta blir lite varmare när jag ser det. Katten är ute och busar i snön och jag tror han tycker om det.

Idag tog jag faktiskt fram julstjärnorna men kom på att jag inte har några glödlampor till dem. Får åka och köpa det sen nån gång denna veckan. Men min lilla ängel som jag haft så länge jag kan minnas lyser fint i ena rummet :)

Försöker komma på nått kul jag o Älsk kan göra till helgen. Det enda jag kom fram till är att vi ska kolla på Harry Potter. Sen ska jag äta sushi i massor och vila. Låter som en toppenhelg i mina öron.

Har egentligen en massa måsten, massa måsten, men jag lägger dem på hyllan idag.

Inga kommentarer: