05 november 2010

Renovering

Idag kom mina föräldrar hem till oss för att hjälpa till med renovering av köket. Pappa och älsk fixade med alla luckor medan jag o mamma städade lägenheten, slängde skräp, satte upp tavlor osv. Min mamma får fart på mig! Tavlor som legat i ett hörn i två år är uppe nu och hon ändrade om här. Det är jättefint nu och jag är toknöjd och sen är jag toknöjd att jag har fått umgås med mina föräldrar hela dagen o kvällen.
Vi han även med en liten träff med älsk föräldrar. Älsk fyller ju år i morgon så de kom för att fira honom och för att hälsa på mina föräldrar.

Ja, i morgon kommer vänner på kvällen. Så i morgon ska jag städa det sista och fixa lite fika. Blir nog väldigt bra. Jag ska passa på och fira min älskade så mycket jag bara kan i morgon på hans födelsedag. Han fyller ju år om 6 min....så snart springer jag in och ger honom en puss. Kanske inte bra och störa honom när han spelar wow men det kvittar.

Just de jag...bilder på allt ska jag fixa med...:) Så fint det är i köket! Fattar inte hur duktiga män jag har...:)

Inga kommentarer: