21 november 2010

Längtan till jul.....

Det regnar ute, bara regna och regnar. Jag vill egentligen ut en runda med mamma så jag får röra på mig lite, men vad gör man.
Snart kommer lillebror och C. De ska äta söndagsmiddag med oss och det bjuds på stek och äppelpaj till efterrätt. Det ska bli kul att få träffa dem.

Sen ikväll åker jag hem till kära Lund och väntar på att Älsk ska ringa så att jag kan köra och hämta honom. Jag och Tux saknar honom.....Vet att det ligger lite överraskningar i hans väska till mig och en massa, massa godis. Godiset var specialbeställt av mig..:)

Kan ni tänka att det snart är dec. Nästa helg ska jag sätta upp adventsstjärnorna och behöver nog inhandla lite mer. Det ska bli så mysigt att få lite ljus i mörka Sverige. Snart måste vi sätta igång med att köpa paketer till alla barn och resten av familjen. Snart är det Lucia och snart är det Jul. Jag längtar......!

Julen och snön tycker jag så mycket om. Om det är snö fram till mars så är det som bäst. Både jag och Älsk älskar när det är mkt snö och vi älskar julen. Tur att jag fick ett så bra julschema....kunde inte be om bättre! Jag fick alla de dagar jag önskade om och då är de en bra jul...wii!!

Ha de så bra nu....och ta hand om er!

Inga kommentarer: