13 november 2010

Lördag

Jag har haft så mky för mig de senaste veckorna så tid för bloggen har drabbats. Idag är jag hemma hos mina kära föräldrar och myser. Jag har även varit på en träff hos mina fina vänner Pernilla & Helena. Asså de tjejerna är helt underbara. Vi tre är så lika och passar så bra ihop och roligt har vi. Längtar redan tills nästa träff blir av.

Magen är full med god mat och godis. Nu ska jag försöka sova lite för jag var uppe tidigt. Katten väckte mig inatt av att gå på mitt huvud. När jag vaknade av det blev han rädd och sprätte till när han skulle hoppa av och rev mig i ögat. I halvt vaken, halvt sovande tillstånd trodde jag att jag skulle få inflamerat öga och att det skulle trilla ut, men ögat mår hur bra som helst. Sen när han väckte mig var jag tvungen att gå på toa, flög upp ur sängen och så blev jag självklart spyfördig och yr. Lär mig aldrig att jag ska resa mig upp lite sakta på morgonen. Ja...sen var jag vaken.
I morgon är det fars dag.....fars dag!! Helt glömt bort och funderar på om jag inte skulle åka iväg och handla nått fint till honom. Ska ringa min bror och se om han med ska komma i morgon.

Hoppas ni får en fin helg! nu ska jag och lilla Tux pysa ner i sängen och sova en halvtimme.

Inga kommentarer: