17 november 2010

frisören

I övermorgon ska jag till frisören....äntligen! Bokade en tid för ett tag sedan men den tiden hade de visst slarvat bort för jag var visst inte bokad. Då ringde jag ett annat ställe och fick en ny tid.
Jag vill klippa mig annorlunda....lugg och rufsigt. Vi får väl se hur det blir med det.

I morgon blir det fotografering. Lite nervös för det är alltid lite stressat med fotografering på jobbet, men det ska gå bra! Hoppas man hamnar på bilden och ser vettig ut. Jag ska bara le hela tiden och inte blinka, då blir allt bra inbillar jag mig.

Ha det gott....ska lägga mig nu....nej jag ska hitta kläder inför morgondagen och sedan lägga mig.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hade det varit jag som kommit och fotat er så hade du blivit snyggaste dagisfröken i Sverige. Det vet du ;)

Jag ska till Pingvinens f-koop i Lund på fredag och ta kort.

Kram

Talltita sa...

Får boka dig nästa gång.....:)