14 augusti 2012

Ordbajsa!

Har skrivit i två timmar om mig själv och mitt liv. Är inte ens halvklar. Jag är helt snurrig, hur ska man skriva om sitt liv på 3-5 sidor. Här gäller det att inte ordbajsa. Ja, det är ju lika bra att sätta igång med allt.
Två dagar av jobb och jag tycker det går kanonbra. I morgon är det planerigsdag, så det blir väl kul.
Känner mig inte alls så trött som jag annars kan göra de första arbetsdagarna. I morgon ska jag även till Helena och se hur hon har det i Vellinge, längtar!!!

Nu ska det bli ett nytt avsnitt av Awkward och sedan lite bokläsning av boken Bloodlines. En till bok på engelska, men hur ska det gå när allt handlar om saker jag inte kan på engelska. Det blir jag och translate i några veckor framöver. Det kommer inte gå fort, tror jag.

Ha det gott!!

Inga kommentarer: