12 augusti 2012

jobbejobb


Då var det jobb i morgon. Tillbaka till verkligheten, eller vardagen. Jag har en lång lista som behöver bockas av...sådant man inte vill göra på sin semester.
Lite ångest men annars ser jag ändå fram emot att få träffa barnen och kollegor.

Haft en så fin semester, helnöjd! Nu ser jag fram emot att få shoppa höstkläder, andas in kall höstlövsluft, tända stearinljusen, dricka te. Efter varje sommar inser jag att jag nog är en höst-vinter och vårtjej. Eller är det så att jag gillar att klä mig mer...påklätt.

Det kommer att bli en anorlunda höst, mkt nytt. Nya kollegor, adoptionen och annat som gör det hela annorlunda. Hoppas det blir till det bättre. Spännande i alla fall.

Nu ska jag rota runt i garderoben och se vad jag ska ha på mig i morgon. Sen kanske titta på en film, sist tvätta bilen och laga lite mat.

Ha det gott!!

Inga kommentarer: