02 augusti 2012

Hemsjuk..

Idag åkte vi till ett nytt ställe vid havet. Det var så fint och inte alls mkt folk. Men precis när jag skulle dra klänningen över huvudet kände jag att bikinin satt lite väl lös. Tur att jag stannade till för spännet bak hade gått sönder. Ja, det blev inget flashande som tur var och älsk fick agera fixare och laga min bikini med en gummisnodd så jag kunde bada i alla fall. Gissa vad som hände sedan....S bikini gick oxå sönder där bak och den gick inte att laga...hur stor är chansen att bådas går söner på samma dag.
Kanske beror det på det extremt salta vattnet, kanske.

Nu ligger vi på hotellrummet och vilar. Börjar bli lite hemsjuk,  har varit borta nu i en vecka och sex dagar. Saknar min Tux och sängen och kylan och min familj o vänner. Men nu är det inte så långt kvar innan vi är hemma igen.


Inga kommentarer: