15 augusti 2012

Beroende

Jag har en ny drog...jag är helt besatt av Capri-Sonne dricka och kan nog leva på dem. Jag är ingen stordrickare men den slinker ner på en sekund. Jag har hela kylen full här hemma. Så nu vet ni det oc kan anteckna i era block ;)

Idag åkte jag äntligen hem till Helena. Ett kärt åteseende och vi kan verkligen ordbajsa om allt mellan himmel och jord. Känner att ordbajsa är mitt nya ord, har använt det lite för mkt nu, inget fint ord heller.
Ordbajsa.....så, jag skrev det en gång till bara för att. Helena bjöd mig på en supergod kycklingsallad, kommer sno hela alltet och göra en likadan för min man. Sååå gott!!

Vi hade ju även planering idag. det gick väl bra. Inte lätt att planera när inte alla är där. Men vi hade annat för oss, fick ihop ett bra schema och fixade med lite dittan och hittan som behövdes göra.
Nu känner jag mig så där lagom trött. Ska kolla lite på tv innan jag går och lägger mig.

Ha det gott!!

Inga kommentarer: