02 augusti 2012

Lite brännd blev jag idag...:/

Uff, vill jag verkligen ställa mig på en våg efter två veckors frossande? Jag kommer inte ställa mig på den på länge. Jag vill inte veta, alla våra kläder stramar åt men gott har vi det.
I kväll var vi hos älsk syrras familj och åt grillad mat och satt en lång stund ute på terassen och snackade. Åt världens godaste melon och var nere vid vattnet och tog en massa fina bilder.

Vi har bara tagit det lugnt idag, vi alla var trötta så det fick gå på slow mode. I morgon ska vi ta bilden och ta oss till en ny strand, ska stanna inom bageriet och köpa med oss lite gott..:) Klockan är halv ett och det är fortfarande 28 grader ute, det har varit varmt men inte lika mkt som igår.
Nu ska jag sköja ut saltet från bikinin och klia på alla myggbett som jag lyckats får? sen ska jag soooova.


Inga kommentarer: