29 januari 2012

:)

I morgon fyller min älskade mamma år. Tänk vilken tur jag har som fick henne till mamma, kan inte tänka mig bättre...:) Självklart ska jag fira henne, har redan fixat med en liten extra paket idag som tog sin lilla tid. Ni får reda på mer om det i morgon.

Idag har vi varit hos svärföräldrarna där jag tryckte i mig tre tallrikar bruna bönor, bådar inte gott för magen, hehe. Sen kom min bror och Chino hem till oss. Spelade ett spel de hade med sig och sedan blev det lite film. Kan inte säga det nog, sååååå glad jag är att ha min bror nära!!!

Kollade mitt hår lite extra idag, det behöver sin trimning. Toppa håret och slinga utväxten, bara fräscha upp det lite. Mitt hår är så torrt, hade jag inte haft min hårolja så hade jag inte överlevt denna vintern. Glömde oljan när jag var i London och jisses vad elektriskt håret var, kunde fören inte röra det innan det stod åt alla håll och kanter. Så tips för er som har problem med med flygit hår under vintertiden, dränk det i hårolja.




Inga kommentarer: