04 februari 2012

Underbara lördag!


Ligger på soffan och myser av att solen skiner där ute. Har inga planer att gå ut för det är så sjukt kallt. Till och med katten vägrar att gå ut i denna kylan. Har precis läst ut boken Eragon och gick självklart in på bokus och beställde resterande böcker. Så sjukt bra!
Så nu har jag tre maffiga böcker kvar att läsa och sedan väntar jag även på hungerspelsböckerna. Längtar!

I går var jag på utbildning med Monica Sträng. Hon ska lära oss att blir bättre på pedagogisk dokumentation, säkra kvaliteten i förskolan. Vi har fått uppgifter att göra inför nästa träff. Jag tycker att det är kul och givande att vara processledare och den utbildning vi får.  Jag och min kollega fick lite nya idéer vi vill föra in i vårt arbete på förskolan...spännande.

Nu ska jag fortsätta slappa lite och sedan får vi ta tag i de saker vi planerat göra.

Inga kommentarer: