04 januari 2012

Semester-update

Sov tok för länge idag, har helt vänt på dygnet. Men idag vill jag hitta på nått kul men jag har torka i min hjärna.
Igår åkte jag till Bromölla för att träffa Helena och mina föräldrar. Riktigt mysigt var det! Tur att det inte blåste allt för mkt för jag kunde köra hem utan några problem.
Jaha, vad kan man tänka sig göra på sin semester?
bio
shoppa
gå promenader
hälsa på folk
.....................................................
Sen update...vi åkte till Väla och kollade kläder och skor. Hittade ingenting :/ Är ute efter ett par stövlar och en svart kappa. Gick in på Filippa K för att se om de hade den svarta kappan där men den var självklart slutsåld där. Sen hittade jag ingenting...var har alla svarta kappor tagit vägen, få leta på nätet.
Sen var vi en sväng hos syrran och fikade lite och sedan har jag spelat Ps3 Little Big Planet. Väldigt nöjd med hur långt jag har kommit denna gång. :)

Inga kommentarer: